СЕМІНАР – ПРАКТИКУМ ДЛЯ ВИХОВАТЕЛІВ
„У
здоровому тілі – здоровий дух”.
Мета : підвищувати рівень поінформованості педагогів про
здоровий спосіб життя, можливості особистісного впливу на формування
позитивного ставлення у дітей, щодо збереження і зміцнення здоров'я.
Стимулювати зусилля для успішного розв'язання оздоровчих завдань.
Удосконалювати фахову майстерність педагогів, активізувати їхній творчий
потенціал, розвивати креативне мислення.
Хід семінару
Ведучий: «Здоровенькі були! Доброго здоров'я! Здорові будьте!» -
так часто звертаються одне до одного в Україні, коли вітаються. Що несуть у
собі ці привітання? У них усе: тепло, щирість і побажання основного – здоров'я.
Слово походить від праслов'янського «дерево». Первісне значення його було
«подібний до дерева». Колись люди, коли говорили «Будь здоровий!», бажали бути
міцним, сильним, як дерево.
1.Дидактична
вправа „Дерево здоров'я”
Ведучий пропонує поміркувати, що ж ми вкладаємо у поняття «здоров'я»?
Відповіді розміщаються на дереві – дубі.
Ведучий: Здоров'я за визначенням Всесвітньої організації охорони
здоров'я «ВООЗ»- це стан повного фізичного, психічного, духовного та
соціального благополуччя, а не тільки відсутність хвороб і фізичних вад. Нова
концепція здоров'я трактує його як стан рівноваги між адаптивними можливостями
організму та умовами середовища, що постійно змінюється.
Учасники семінару висловлюють свої пропозиції, як можна зберегти здоров'я.
Ведучий: Гадаю, всі погодяться, що дуже приємно почуватися
здоровим, бадьорим і веселим! Адже, як говорили стародавні греки «У здоровому
тілі – здоровий дух». Чи мало прислів'їв та приказок про здоров'я склав і
український народ.
3. Турнір „Народ скаже, як зав'яже”
Ведучий: Народна мудрість допомагає формувати у дошкільнят
уявлення про навколишній світ і себе у ньому, зокрема й про здоров'я. Прислів'я
та приказки варто пропонувати дітям у різних видах роботи. Завдання: назвати
прислів'я і приказки про здоровʼя.
· Здоровʼя дорожче за золото.
· Здоровʼя ні за які гроші не купиш.
· Хто хвороби шукає, той завжди їх має.
· Здоровʼя у порядку, бо робимо зарядку.
· Здоровʼю ціни немає.
· Як про здоровʼя дбаєш – так і маєш.
· Цибуля та баня все виправлять.
4. Інтерактивна вправа „Весела фізкультхвилинка”
Ведучий: Усі знають, що сидячий спосіб життя не на користь
здоровʼю. Слід навчитися самим і навчити дітей чергувати розумове навантаження
з активним відпочинком, фізичною роботою. Серед малих форм активного відпочинку
– динамічні паузи, фізкультхвилинки. Пропоную учасникам розділитися на групи по
3-4 особи і виконати такі завдання:
а) придумати і показати цікаву фізкультхвилинку;
б) зобразити тілом геометричну фігуру, цифру. Предмет тощо;
5. Психогімнастика „Кольорове дихання”
Ведучий. На здоровʼя людини
великий вплив мають кольори : одні стимулюють, зміцнюють, активізують нервову
систему, інші навпаки – пригнічують її діяльність. Зараз ми виконаємо
психогімнастику, яка допоможе позбутися тривоги, страху, поганого настрою. Але
спочатку кожен із Вас має визначити для себе, який саме колір Вам зараз
потрібен.
Сядьте якомога зручніше. Уявіть
синє небо, засіяне зорями. Оберіть одну зірочку – вона тепер належить Вам.
Виберіть колір, необхідний для сяяння.
«Увімкніть» зірочку, нехай вона засвітиться цим кольором. Кольоровий промінь
широкий, він все довкола заповнює своїм сяйвом. Вдихніть на раз –два – три,
уявляючи, що ви вдихаєте кольорове повітря. Воно, проникаючи через ніс,
заповнює все ваше тіло. Спробуйте побачити та відчути це. Вдихати бажано саме
носом. Затримайте дихання, порахувавши до трьох. Видихніть на раз – два – три.
Ще двічі повторіть дихальний цикл.
6. Гра „Правда чи міф”.
Ведучий називає якусь думку щодо здоровʼя, яка є поширеною у
суспільстві. Учасники мають сказати: правда це чи міф.
1. Займатися фізкультурою – це справа молодих і здорових
(міф).
2. Сонце може бути і шкідливим, і корисним ( правда).
3. Найбільше впливає на зміцнення і збереження здоровʼя
спосіб життя людини ( правда).
4. Здоровʼя людини залежить від медичного обслуговування
(міф).
5. Курець завдає шкоди тільки собі ( міф).
6. В алкоголіків знижується розумовий потенціал (правда).
7. Сигарети і пиво роблять із хлопців справжніх чоловіків
(міф).
8. Заняття спортом знижує ризик захворіти ( правда).
9. Чим їжа жирніша, тим корисніша (міф).
7. Конкурс „Правила здорового харчування”.
Пропонується взяти участь у конкурсі „Хто назве більше правил здорового
харчування.
8. Практична робота „Приготуй салат”.
Завдання: приготувати оздоровчі салати з фруктів, овочів та інших
продуктів, дати приготовленій страві оригінальну назву та переконати присутніх
у тому, що страва справді дуже смачна і корисна.
Ведучий. За даними ВООЗ стан здоровʼя людини майже на 50% залежить
від способу її життя, десь на 20% - від генетичних чинників та екології і лише
на 10% - від медичного обслуговування.
Отже, ні природні задатки, ні стан екології, ні мережа медичних заходів не
можуть забезпечити достатній рівень здоровʼя особистості. І лише сама людина
здатна стати тією дієвою серцевиною власного життя, від якої залежить стан її
здоровʼя.
9. Дидактична вправа „Складаємо кодекс здоровʼя”.
Ведучий. Підсумовуючи все сказане на сьогоднішньому семінарі,
пропоную створити „Кодекс здоровʼя”, якого ви будете дотримуватися.
Кодекс здоровʼя.
1. Памʼятай: здоровʼя не все, але все без здоровʼя –ніщо !.
2. Твоє здоровʼя потрібне не тільки тобі, а й тим людям,
яким ти потрібен.
3. Здоровʼя не тільки фізична сила, а й душевна рівновага.
4. Хочеш бути здоровим – подружися з фізкультурою, чистим
повітрям, здоровою їжею.
5. Сонце нам – друг, а ми всі – друзі сонця. Але не жартуй з його промінцями: засмагання
не має стати згоранням на сонці.
6. Хоча б інколи ходи по землі босоніж – земля дає нам силу,
відводить з тіла зайву електрику і магнетику.
7.
Вчися правильно
дихати – діафрагмально, спокійно, неглибоко, рівномірно.
Семінар-практикум
для інструкторів із фізкультури та вихователів
«Спортивні
вправи та ігри — ефективний засіб фізичного виховання дошкільників»
Мета:
- поглибити
і закріпити знання про сучасні вимоги до організації та проведення
спортивних вправ та ігор з елементами спорту, а також про олімпійський рух
як про найбільш важливий культурологічний феномен сучасності;
- вправляти
у вмінні добирати форми фізкультурно-оздоровчої роботи;
- удосконалювати
аналітичні вміння педагогів;
- розвивати
інтелектуально-креативний потенціал;
- сприяти
формуванню особистісної активної позиції кожного учасника
семінару-практикуму.
Програма семінару-практикуму
Зміст роботи
|
Форма роботи
|
Вітання
|
|
Вправа «Це чудово!»
|
|
Вправа «Активне слухання»
|
Інформаційне повідомлення
|
Вправа «Чия команда швидше»
|
Робота в групах
|
Вправа «Коло здоров’я»
|
|
Вправа «Емблема здоров’я»
|
Робота в групах
|
Вправа «Очікування»
|
Самостійна робота
|
Вправа «Методичний бумеранг»
|
|
Вправа «Методичний дартс»
|
Робота в групах
|
Вправа «Передай м’яча»
|
Робота в групах
|
Вправа «Педагогічний пінг-понг»
|
|
Вправа «Методична штанга»
|
Робота в групах
|
Дискусія «Перемога або нічия?»
|
Дискусія
|
Майстер-клас « Степ - аеробіка»
|
Майстер-клас
|
Довільна програма «Фітбол»
|
Майстер-клас
|
Підбиття підсумків семінару-практикуму
|
|
Хід семінару-практикуму:
Вітання
Ведучий вітається з усіма учасниками
семінару-практикуму й пропонує кожному з них привітатися з іншими, використавши
ті форми вітання, що подобаються найбільше (наприклад, «Привіт!», «Я усіх
вітаю!», «Добрий день!», «Доброго всім здоров’я» тощо).
Вправа «Це чудово!»
Мета:
- створити
позитивний мікроклімат;
- налаштувати
педагогів на роботу.
Ведучий пропонує кожному з учасників
вийти в центр півкола, назватися й розповісти про свою якість, уміння чи талант
(наприклад, «я люблю танцювати», «я вмію стрибати через калюжі» тощо). У
відповідь на кожне таке висловлювання всі, хто стоїть у півколі, мають хором
відповісти: «Це чудово!».
Вправа «Активне слухання»
Мета:
- розвивати навички активного слухання, уміння висловлювати власні
думки.
Учасники семінару-практикуму слухають
невеличку доповідь ведучого про тіло людини та відповідають на його запитання,
аргументуючи свої відповіді.
Тіло людини
Ведучий: Навколишній
світ досконалий та гармонійний. Так само досконало та гармонійно створена
людина. Серед чудових творінь Природи є одне виняткове — тіло людини, наше
тіло. Природа заклала в нього величезні можливості. Частина з них виявляється
відразу після народження. Частина виявлятиметься в міру дорослішання
і турботи дорослих. Але є і такі можливості, про які ми мало знаємо або
навіть не здогадуємося.
Тіло — це довершений інструмент, яким
ми послуговуємося протягом усього життя. Тому так важливо дбати про нього з
раннього дитинства. Варто пам’ятати: саме фізична культура дає змогу
забезпечити гармонійний розвиток і фізичну красу нашого тіла.
Запитання:
Як ви вважаєте, чим людині допомагає
фізична культура?
Чи можна відрізнити фізкультурника від
інших людей?
За якими ознаками?
Чи потрібно займатися фізичною
культурою змалку?
Ведучий: Заняття фізичною
культурою не лише позитивно впливають на фізичне здоров’я дітей, а й сприяють
вихованню в них цінних вольових якостей — завзятості, наполегливості,
винахідливості, мужності. П’єр де Кубертен, французький громадський діяч,
ініціатор відродження давньогрецьких олімпійських змагань, вважав, що ідея
олімпійського руху поверне людству «дух свободи, мирного змагання
і фізичного вдосконалення…».
Проводити у своїй країні Олімпійські
ігри завжди почесно та престижно. Тому кожна країна мріє стати господаркою цих
змагань і подає заявку до Міжнародного олімпійського комітету.
Ми теж хочемо провести Олімпійські
ігри на базі нашого дошкільного закладу, і тому написали листа до Міжнародного
олімпійського комітету, щоб започаткувати олімпійський рух
педагогів-«дошкільників». А до листа ми додали фотографії, з яких видно
чудові умови, що створено в нашому дошкільному закладі: прекрасно оснащені спортивна
зала, групові кімнати, майданчики, а ще — різні види
фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми.
Тож давайте ознайомимося з цими
фотоматеріалами.
Вправа «Чия команда швидша»
Мета:
- формувати уміння класифікувати традиційні та нетрадиційні форми
фізкультурно-оздоровчої роботи.
Обладнання:
- фотографії різних видів фізкультурно-оздоровчої роботи;
- червоні та зелені фішки (магніти, кнопки).
Ведучий довільно ділить педагогів на
дві команди та пропонує їм розглянути фотографії різних видів
фізкультурно-оздоровчої роботи і прикріпити їх до дошки. Перша команда має
прикріпити фотографії з традиційними формами роботи зеленими фішками зліва.
Друга команда — фотографії з нетрадиційними формами роботи червоними
фішками справа.
Ведучий: Ви гарно виконали
завдання. А тепер я пропоную вам стати першовідкривачами олімпійського
руху педагогів-«дошкільників» і ще ліпше ознайомитися зі спортивними іграми
і вправами з елементами спорту. Для цього я запрошую вас утворити
коло здоров’я.
Вправа
«Коло здоров’я»
Мета:
- створити позитивний настрій;
- налаштувати педагогів на активну роботу;
- визначити здоров’я як багатогранне поняття;
- об’єднати учасників у команди.
Обладнання:
- кошик;
- м’ячі
червоного, жовтого, синього і зеленого кольорів.
Ведучий пропонує педагогам стати у коло,
в центрі якого розміщено кошик з м’ячами червоного, жовтого, синього і
зеленого кольорів. Кожен педагог по черзі має назвати слово, що стосується
поняття «здоров’я». Це слово має починатися з тієї букви, з якої починається
ім’я педагога. Наприклад, моє ім’я — Інна, я називаю слово «імунітет». Після
того як педагог назвав слово, він підходить до кошика з різноколірними м’ячами
і бере один м’яч такого кольору, який найбільше відображає його настрій.
Залежно від кольору м’ячів, педагогів
об’єднують у чотири команди.
Ведучий: Традиційним атрибутом
Олімпійських ігор є прапор. Це стяг білого кольору, в центрі якого розміщена
емблема з п’яти переплетених кілець, що символізують п’ять об’єднаних в
олімпійський рух континентів.
Я пропоную вам створити олімпійські емблеми
ваших команд. І ми зможемо підняти прапор та почати Олімпійські ігри.
Вправа «Емблема здоров’я»
Мета:
- закріпити
знання нормативно-правової бази фізкультурно-оздоровчої роботи;
- визначити
аспекти видів здоров’я;
- розвивати
креативне мислення педагогів.
Обладнання:
- по
одному великому аркушу паперу для кожної команди;
- різноколірні
маркери або фломастери.
Ведучий пропонує учасникам чотирьох
команд створити по одній емблемі, в якій було б відображено їхні асоціації, що
символізують певний аспект здоров’я, а саме:
-
команда жовтого кольору створює емблему соціального
здоров’я;
-
команда синього кольору створює емблему фізичного
здоров’я;
-
команда зеленого кольору створює емблему духовного
здоров’я;
-
команда червоного кольору створює емблему психічного
здоров’я.
Після закінчення роботи кожна команда
презентує свою емблему та розміщує її на олімпійському прапорі.
Ведучий: Олімпійський прапор
піднято. Розпочинаємо наші Олімпійські ігри.
Ведучий піднімає прапор олімпійського руху педагогів-«дошкільників».
Ведучий: У давнину перед
початком змагань спортсмени приходили до храму Зевса в Олімпії, запалювали
священний вогонь і давали клятву боротися чесно. Священний олімпійський вогонь
і сьогодні символізує мир і дружбу народів. Багато разів його передаватимуть
із рук у руки, багато країн перетне він, не згасаючи, перш ніж досягне країни,
у якій проводять ігри цього року. А кому ви надали би право запалити
олімпійський вогонь наших Олімпійських ігор?
Учасники семінару-практикуму колегіально обирають педагога, який запалює
вогонь олімпійських змагань.
Ведучий: Кожен спортсмен, який
бере участь в Олімпіаді, сподівається на перемогу, на можливість отримати
новий життєвий досвід. Тож я пропоную вам паперових голубів як символ ваших
очікувань.
Вправа «Очікування»
Мета:
- визначити очікування кожного педагога від участі в
семінарі-практикумі.
Обладнання:
- паперові голуби для кожного педагога.
Ведучий роздає кожному учаснику по
одному паперовому голубу і пропонує написати на його крилах очікування від
семінару-практикуму. Кожен учасник має прикріпити свого голуба до червоної
стрічки, яку заздалегідь кріплять у приміщенні (вище червоної кріплять ще синю
стрічку).
Ведучий: Щоб підготувати
спортсменів до серйозного змагання, слід провести розминку. Про це завжди турбується
тренер. Тренер — це ерудований та майстерний фахівець, який передає свій досвід
спортсмену і готує його до змагань. Тренер завжди почувається щасливим, коли
його учні досягають високих результатів. Справжнього тренера вирізняє
насамперед висока внутрішня культура, педагогічний талант і щира любов до
справи, якій він служить.
Тож нашою розминкою буде вправа
«Методичний бумеранг».
Вправа «Методичний бумеранг»
Мета:
- актуалізувати знання педагогів про засоби фізичного виховання дітей;
- вчити класифікувати засоби фізичного виховання дітей на традиційні та
сучасні.
Ведучий пропонує учасникам семінару
об’єднатися в дві групи, відповідно до їхнього педагогічного стажу:
– команда «Спортсмени» — педагоги
з педагогічним стажем до 10 років;
– команда «Тренери» — педагоги з
педагогічним стажем понад 10 років.
Учасник команди «Тренери» називає
певний традиційний засіб фізичного виховання дітей члену команди «Спортсмени»,
а той коротко характеризує його. Потім учасник команди «Спортсмени» називає
певний нетрадиційний засіб фізичного виховання дітей, а учасник команди
«Тренери» розповідає про нього.
Ведучий: Отже, ми з вами добре
розім’ялися, а тепер — змагання.
Вправа «Методичний дартс»
Мета:
- актуалізувати знання педагогів із програмово - методичного забезпечення
фізичного виховання.
Обладнання:
- мішень для гри в дартс, дротики;
- картки з назвами спортивних вправ та ігор з елементами спорту.
Ведучий пропонує учасникам
семінару-практикуму об’єднатися у три команди залежно від того, з якою віковою
групою дітей працює певний педагог:
-
з дітьми раннього віку;
-
з дітьми молодшого дошкільного віку;
-
з дітьми старшого дошкільного віку.
Кожна команда має підібрати спортивні
вправи й ігри з елементами спорту для тієї вікової групи дітей, з якою вона працює. Картки з назвами ігор і вправ за
допомогою дротиків закріплюють на мішені:
-
на великому колі мішені — вправи для дітей раннього віку;
-
на середньому — вправи для дітей молодшого дошкільного
віку;
-
у центрі мішені — вправи для дітей старшого дошкільного
віку.
Ведучий: Не сформувавши
певних умінь у ранньому віці (вказує на велике коло мішені), не
закріпивши навичок у молодшому дошкільному віці (вказує на середнє коло
мішені), неможливо вимагати від дітей старшого дошкільного віку правильного
виконання основних елементів спортивних ігор (вказує на центр мішені).
Кожен спортсмен знає, що без
попередньої підготовки, наполегливих тренувань і якісного відпрацювання кожного
елемента спортивної гри неможливо досягти олімпійських вершин. Для цього
зазвичай створюють опорні пункти олімпійської підготовки.
Я пропоную зазирнути до «Школи м’яча»
і дізнатися, яку ж підготовку проходять діти, перш ніж оволодіти
елементами спортивних ігор, необхідними для гри у футбол, баскетбол, настільний
теніс, бадмінтон.
Вправа «Передай м’яч»
Мета:
- актуалізувати знання педагогів про елементи спортивних
ігор.
Обладнання:
- м’ячі
червоного, жовтого, синього і зеленого кольорів;
- набір
карток, на яких записано підготовчі вправи для оволодіння основними
елементами різних спортивних ігор;
- конверти;
- аудіопрогравач
та аудіозаписи веселої музики.
Ведучий пропонує учасникам
семінару-практикуму взяти м’ячі і стати в коло. Кожен учасник тримає в руках
свій м’яч. Коли почне звучати музика, потрібно передавати м’ячі по колу одне
одному. Головне — не впустити м’яча. Коли перестає лунати музика, передача
м’ячів припиняється. У кожного в руках має лишитися лише один м’яч.
Залежно від кольору м’ячів, які тримають у руках учасники, відбувається новий
поділ на команди. Тож тих учасників, які тримають у руках:
-
червоний м’яч — зараховують до команди з підготовки дітей
до оволодіння основними елементами гри в баскетбол;
-
синій м’яч — зараховують до команди з підготовки
дітей до оволодіння основними елементами гри в бадмінтон;
-
жовтий м’яч — зараховують до команди з підготовки
дітей до оволодіння основними елементами гри в настільний теніс;
-
зелений м’яч — зараховують до команди з підготовки дітей
до оволодіння основними елементами гри у футбол.
Ведучий пропонує командам відібрати з
набору карток, на яких записано підготовчі вправи для оволодіння основними
елементами різних спортивних ігор, ті, що потрібні кожній команді,
і скласти їх у конверти.
Виграє та команда, що виконала
завдання швидше.
Увага! Такий спосіб
розподілу на команди можна застосовувати перед кожною вправою.
Вправа «Педагогічний пінг-понг»
Мета:
- провести
ранжування підготовчих вправ відповідно до послідовності вивчення основних
елементів певної спортивної гри;
- визначити
рівень знань програмно-методичного забезпечення спортивних вправ і
ігор з елементами спорту.
Обладнання:
- набори
карток, на яких записано підготовчі вправи для оволодіння основними
елементами різних ігор.
Відповідно до нового поділу на команди
учасники отримують від ведучого конверти з набором карток, на яких записано
підготовчі вправи для оволодіння основними елементами тієї гри, яку обрано для
кожної команди (баскетбол, бадмінтон, настільний теніс та футбол).
Потрібно закріпити їх на дошці від
найпростіших до найскладніших.
Виграє та команда, що виконає завдання
найшвидше, не допустивши при цьому жодної помилки.
Ведучий: Я вітаю переможців і
запрошую всіх наших педагогів на ігровий майданчик для участі в наступному
змаганні.
Вправа «Методична штанга»
Мета:
- виокремити
загальні правила, принципи і положення керівництва спортивними вправами й
іграми з елементами спорту;
- ознайомити
з технікою безпеки під час ігор.
Обладнання:
- ватман
із зображенням штанги;
- паперові
«млинці» штанги червоного, синього, жовтого та зеленого кольорів.
Ведучий пропонує учасникам
семінару-практикуму створити чотири команди: «Новачки», «Стабільність»,
«Зростання», «Майстри». Кожна команда отримує своє завдання:
-
команда «Новачки» — створює пам’ятки з техніки безпеки під час
виконання дітьми спортивних вправ (намалювати картинки або схеми);
-
команда «Стабільність» — розробляє загальні принципи і
положення керівництва спортивними вправами й іграми з елементами спорту;
-
команда «Зростання» — формулює основні правила підбору
ігор з елементами спорту;
-
команда «Майстри» — добирає основні форми роботи з різними
соціальними інститутами (сім’я, школа, спортивні секції тощо).
Команди виконують завдання на
кольорових «млинцях» штанги і прикріплюють їх до ватману. Потім по черзі
презентують командну роботу.
Дискусія «Перемога або нічия?»
Ведучий: Як ви вважаєте, хто
в спорті є переможцем, а хто переможеним? А чи варто під час змагань дітей
створювати ситуації на кшталт «перемогла дружба», в яких переможених немає? (Педагоги
висловлюють свої міркування з означеного питання.) Думки розділилися. Тож
сьогодні нас розсудить наш арбітр.
Дискусію проводить і підсумовує
практичний психолог.
Майстер-клас «Степ - аеробіка»
Ведучий: Невід’ємною частиною Олімпійських ігор
є довільна програма — набір вправ різного ступеня складності. Тож я пропоную і
вам ознайомитися з довільною програмою «Степ
- аеробіка», «Фітбол».
Довільна програма
Ведучий пропонує учасникам семінару - практикуму
довільно об’єднатися в дві команди: «Учасники» та «Уболівальники». Команда
«Учасники» виконуватиме довільну програму. Потім вони мають визначити її
оздоровчий ефект. Команда «Уболівальники» має занотувати ті методи і прийоми,
які використав педагог-майстер.
Після проведення довільної програми
педагоги обговорюють її оздоровчий ефект і визначають ті методи та прийоми, які
хотіли б використати у своїй роботі.
Підбиття підсумків семінару-практикуму
Ведучий: Ось і добігли кінця
наші Олімпійські ігри, під час яких ми плідно попрацювали, зокрема, розробили
методичні рекомендації з підготовки та проведення спортивних вправ і ігор
з елементами спорту з дітьми дошкільного віку. Ви зараз їх отримаєте, і,
сподіваємося, вони стануть вам у пригоді.
Якщо ваші очікування від нашої
зустрічі виправдалися, ви поповнили свій багаж знань чимось новим і цікавим,
візьміть голубів і відпустіть їх у політ — приколіть до синьої стрічки.
А ті, у кого залишилися сумніви, у кого недостатньо сил для втілення своєї
мрії, залиште їх на червоній стрічці.
ПРОБЛЕМНИЙ
СЕМІНАР
Мета:
·
розкрити роль
педагогів у реалізації завдань основних ліній розвитку дітей дошкільного віку
щодо охорони, збереження і зміцнення їхнього здоров’я;
допомогти зрозуміти, що вони
мають бути взірцем досконалості, духовності та фізичної гармонії, чітко
усвідомлювати свою приналежність до виховання здорової нації, допомогти вибрати
для цього шляхи і методи, які є найбільш прийняті для кожної конкретної дитини. |
||||
І.
|
Теоретична частина
« Зміцнення
здоров’я дітей засобами фізичного виховання».
1.Сучасні підходи до
організації фізкультурно – оздоровчої роботи в ДНЗ
2. Види оздоровчої
роботи з дітьми з використанням музики
3. Традиції
фізичного виховання в Україні.
4.Здорова нація –
запорука благополуччя держави» (основні показники здоров’я).
5.«Абетка здоров’я»
(методичний матеріал на допомогу педагогам).
Практична частина
6.Практичний показ
занять в різних вікових групах
- середня;
- старша;
|
Міні-лекція
Доповідь
Інформація Круглий стіл Інформація
Колективний
перегляд
|
Вихователь-методист
Муз.кер,
інструктор з фіз.вих. Інструктор з фіз.вих.
Педагоги
Ст.медсестра
Інструктор з
фіз.вих., педагоги
|
Рекомендована література:
1. Освітня програма для дітей від 2 до 7
років „ Дитина ”.
2. Лохвицька Л. В., Андрющенко Т. К. „Про
здоров’я треба знати, про здоров’я треба дбати ”. Палітра педагога №2, 2004.
3. Л. Гаращенко. „Методика загартування в
умовах ДНЗ”.
Дошкільне виховання №3, 2010.
4. С. Нечай. „ Музика зміцнює здоров’я ”. „Види
оздоровчої роботи з використанням музики”. Дошкільне виховання №6, 2010.
5. Є.
Герасименко. „Загартування малят водою”.
Дошкільне виховання №5, 2010
Комментариев нет:
Отправить комментарий